Auckland 19 december 13.35

19 december 2018 - Paihia, Nieuw-Zeeland

We mogen terugkijken op een lange maar goed verlopen vliegreis naar Auckland. Nauwelijks vertraging gehad en in Hong Kong stonden ze ons al op te wachten om ons naarde check in te brengen van Cathay Pacific. Vliegveld is erg groot ,maar druk. Tafeltjes overal bezet maar gelukkig kunnen doorbrengen in de gate zelf. Tijdens de vlucht een vrouw onwel geworden waardoor een beetje chaos. Vrouw gelukkig gestabiliseerd en we hebben de vlucht af kunnen maken.

In Auckland , wat in verhouding maar een klein vliegveld is zonder wachttijden door de douane gekomen, waarna we direkt naar de balie van Hertz autoverhuur zijn gegaan. We zouden de auto eigenlijk om 15.30 kunnen ophalen maar Tiny nog een goed woordje gedaan. En men vertelde ons dat auto niet goed verzekerd was met eigen risico. Dus maar een verzekering extra afgesloten. Nu maar kijken of we het geld terugkrijgen van de andere. Het is een nieuwe Kia sportage geworden met alles erop,behalve tomtom.

Met eigen telefoon het adres opgezocht en naar het hotel gereden. De buitenkant van het hotel was niet veel belovend maar eenmaal binnen. SUPER!! En groot en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Koffers op de kamer gezet en direct naar een lokale supermarkt gelopen voorwat kleine boodschappen. Terug maar besloten om in het hotel iets te eten en vroeg te gaan slapen. Weer een dag voorbij.

1. Gitte en Wim:
    20 december 2018
    Hey geniet er van en fijne feestdagen, we volgen jullie!!