Naar huis

27 januari 2019 - Meijel, Nederland

Vroeg op, wakker geworden van feestende mensen op het binnenterrein van het hotel. Ramen s'nachts nog gesloten met de hoop dat ze het zouden bereiken maar het bleef aanhouden. Om zes uur wakker en  voor het ontbijt bij de receptie onze klacht ingediend.  Ze zouden het melden.

Na het ontbijt nog even rustig aan gedaan op de kamer anders zijn we veel te vroeg op het vliegveld, uiteindelijk toch rond 10 uur naar het vliegveld gegaan. Bij het inleveren van de sleutel werden excuses aangeboden en kregen we het ochtendontbijt gratis.

Het inleveren van de auto was zo gepiept, auto geparkeerd, sleutel ingeleverd en klaar. Binnen bij het vliegveld moesten we nog 2 uurtjes wachten voordat we konden inchecken of ons groot koffer konden inleveren.

Om 14.15 kunnen we uiteindelijk naar de gate lopen waar we nog eens 1 uur extra hebben moeten wachten voordat we konden instappen in het vliegtuig.

We gaan met de Airbus 380-800 , het grootste passagiersvliegtuig ter wereld met 2 verdiepingen. Om 16.00 uur gaan we de lucht in met bijna 1 uur vertraging maar dit is ingehaald gedurende de vlucht. Een vlucht van 9 uur voordat we een tussenlanding maken in Singapore. Hier moeten we 3 uur wachten voordat we de vlucht naar Düsseldorf afleggen. Deze vlucht duur bijna 13 uur, erg lang.

We landen om 06.01 uur in Düsseldorf, koffers opgehaald en Roel staat ons al op te wachten. Om even voor 8 komen we weer in Meijel aan. We droppen alles en gaan naar bed. Roel en Kim komen s'middags terug .

Het zit erop !!

Bijna 20000 kilometer vliegen van Düsseldorf naar Auckland

Bijna 8000 kilometer met de auto's gereden

5000 foto's gemaakt

En over de drank en het eten vertellen we niets

Dit reisverslag is nu ons naslagwerk.