Auckland

25 januari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een goede nacht geslapen te hebben vanmorgen een heerlijk ontbijt gehad. Daarna zijn we richting Oceaan gereden , richting zuiden van Auckland. Dik uurtje rijden. Et zijn wegwerkzaamheden en dit houdt een  beetje op. Uiteindelijk komen we op de binnenweg terecht en rijden nog door enkele dorpjes voor we de kust bereiken. De golven zijn hoog, en het wordt vloed. We kijken naar de oceaan hoe die tekeer gaat, maken foto's en nemen plaats op een rots. Even later gaat er een surfer te water. Nij bereidt zich goed voor, doet oefeningen alvorens hij de oceaa  op gaat om eerst door de hoge golve  te gaan en ff later op de plank te staan. Mooi om te zien , maar zeker  niet makkelijk.

We rijden weer terug,  u iets anders dan de heenweg. Het is minder druk op de SH 1. De auto wordt afgetankt zodat we dit morgen niet hoeven te doen.

De namiddag blijven we in  het hotel en vertoeven bij het zwembad. Heerlijk weertje.

Morgen onze vlucht. Vanavond blijven we in het hotel, TV kijken of ff aan de bar zitten.

1. John Kluskens:
    25 januari 2019
    Een goede vlucht ,en tot binnen kort.